Thursday, August 20, 2009

something, it's my thought anyway, in my blog of course!

Hello, here's me and my thoughts today. AH, I want to share it. Sometimes, now, nowadays I've been thinking bout my life. yes, not in term of sensitivity, tapi you know sometimes gw makin gak ngerti deh ama apa yang terjadi, dan siapa maunya apa.
Look at the picture above, is it a beautiful flower? but look at that picture closely. Ada something wrong with it, right? Ada bagian dari bunga yang cantik itu yang robek/bolong... See?
I made a quote back then when I looked after this picture in Bangka. 
"Even beautiful flowers would have wounds inside and outside its body, what about us as a human being?"

gak tau kenapa tapi gw ngerasa aja quote itu pas sama keadaan gw. what about you guys? gw percaya, Lord slalu rawat kita stiap harinya. tapi kadang we do have wounds di dalem kehidupan kita. gak hanya secara fisik, di dalem batin mungkin? kenapa gw bilang what about us as human being? tanpa sadar ya, kita disakiti orang atau menyakiti orang. Bunga aja yang di alam liar, maupun yang dirawat, bisa aja rusak dengan sendirinya. apalagi kita yang bisa menyakiti orang laen dan disakitin sama orang laen? 
I know me thoughts kadang gak bagus, or yah ada kurangnya. maaf, but this is my blog anyway and I want to share my thoughts here. smoga yah membawa berkat

p.s: the picture captured in Bangka, 15th august 2009, Parai, by my pocket cam (Lumix)
p.ps: COMMENTS PLEASE through facebook or my email, or even chat! thankies
----MAY GOD BLESS YA!----

No comments: